Kucing Comel - Eh Aku Punya xLah Comel Sangat

Saya ada dua kucing, ekornya panjang
Bulu warna oren cantik bebelang
Bila saya panggil diorang pun datang
Tersangat manjanya saya pun sayang

Saya beri makan nasi campur ikan
Diorang minum susu riang selalu
Jaga waktu malam tidur waktu siang
Bulu oren-moren saya pun sayang
 
kucing comel
owh.. kucing saya xberbulu
 mcm kucing parsi..

kucing comel
atau.. bermata biru
 macam kucing oversea..

gambar kucing comel
ia hanya kucing kampung
jenis red-tabby...
hey.. yg ini saya plg sayang
namanya timmy...

gambar kucing comel
kucing kedua agaklah garang
namanya boren.. kuat kelahi..
suka merayau2, pulang jarang2
bila dah balik.. luka sana-sini..

** nota: baca sambil nyanyi..ikut rentak lagu
Saya Ada Kucing... hihii (^0^)v **

7 ulasan:

Cheqna berkata...

Cantiknya kuching-kuching itu,
Mata hitam, coklat dan biru,
Jadi penghibur buat dirimu,
Rajinkan diri jaganya selalu.


hehehe..pantun sepontan je tu.

:-D

klANA berkata...

~Cheqna~ spontan pun, still kreatip jgk pantun sis(^o^)d ..btol3.. tgk aksi diorang mmg thibur.. nk2 si timmy tu.. nakal abes.. he3

yana halim berkata...

amboi ...comelnya kucing dia...

klANA berkata...

~yana halim~ thanks...hehe (o^-^o)"

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ berkata...

Aghhh comelnyaa kucing2 ni :D

puanbee berkata...

memang comel , kalau jumpa dekat anak saya habis kucing nih lembik jdnya

klANA berkata...

~bhai cool~ tengkiu \(^o^)/

~puan bee~ sama mcm masa klana kecik2 dulu.. anak ayam sama, kalau dpt.. siap kena picit2..geram.. ngeh2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics