Kucing Comel vs Bunga Cantik

assalam... nampaknya entri klana masih bertemakan kucing dan bunga. huhuu.. nak buat camno.. klana memang minat sangat tengok kecomelan posing maut kucing-kucing tu di samping bunga... memang hebatkan idea orang yg ambik gambar ni, coz dgn cara mengabungkan kucing dan bunga, ia telah menghasilkan suatu gambar yang cukup indah n tidak jemu untuk dilihat...

kucing-comel

kucing-comel

kucing-comel

kucing-comel

kucing-comel

gambar kucing comel

gambar kucing comel

gambar kucing comel

gambar kucing comel

gambar kucing comel

4 ulasan:

puteri kasih berkata...

ololo tomeynyer kucing ni :)

Muaz Faris berkata...

comel betul kucing2 ni kan..tp aku dari dulu tak pernah ada bela kucing sbb parents tak minat..

klANA berkata...

~puteri kasih~ tomei tomei tomei..hehe

~muaz faris~ btol, nk kena minat nk bela kucen ni.. byk nk kena jaga.. xper2.. jgn sedey okey.. (^o~)

farra nazifa berkata...

Eeee geramnya dgn kucing ni....comel...rase nk mintk satu je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics