Anniversary Giveaway - Ana Suzana

Tak silap kelana, ni peluang ke 2 datang dari Awin, mengetag untuk sertai giveaway. 1st dulu dalam bentuk contest rasanya. Tapi kelana terlepas peluang masa tu. Tak sempat nak join. Betul-betul sibuk. Kebizian melanda tak habis-habis seperti tak berpenghujung... alahai, kalah pak or mak menteri sibuknya kelana nie..huhuhu!

Kelana mintak maaf berjuta ampun pada Awin.. coz dulu tak join tag Awin.. dan kali nie lambat pulak buat en3 pasal giveaway dari kak Ana nie. Sori kan diriku ini ya Awin. Bukan disengajakan. Tersangat lah sibuk diriku.. hingga kan blog alam semesta terabai bersawang buat seketika. Kalau dulu, kelana mampu buat en3 setiap hari.. tapii.. sekarang kalian boleh lihat buktinya.. en3 kelana makin kurang. Aktiviti bw jenguk ke blog kenkawan pun dah tak berkesempatan lagi.. aiyakk... teruknya kelana nih!


Back to da stori of da topik.. en3 kali nie tentang ulangtahun perkahwinan blogger iaitu Ana Suzana.. sedappnya nama diaa. Sempena anniversarynya yang bakal menjelang tak lama lagi, beliau nak bagi sesuatu pada kita. Bagi mereka yang bernasib baik akan dihadiahkan.... cuba teka... yeayyy.. akan dapat tudung yang sangat cantek menawannnn.. 


Kelana sempat usha ker blog Ana.. dan dikhabarkan giveaway nie akan berakhir pada 26hb Nov jam 11.59pm. So, kelana kena tag dua orang yang bertuah untuk join anniversary giveaway ni.. Tinggal dua hari lagi.. masalahnya kelana taktaw nak ajak saper.. so sesiaper yang bace en3 nie, jom sama-sama kita joinn.. disamping memeriahkan ulangtahun perkahwinan mereka.. boleh mencuba nasib diri andaa...cuba ya, jangan tak cubaa..!

p/s: pada penganjur (Ana Suzana).. kelana nak ucapkan semoga berbahagia selalu dan dimurahkan rezeki sentiasa.. thx coz buat giveaway nie..

4 ulasan:

nurin adilla berkata...

itu la kelana ni....dh lama tak updated blog...rindu nk tgk pic kelana yg pelik2 tapi menarik tu....

zmah berkata...

Cepat sapa cepat dia dapat...

paDel berkata...

eheh...semoga berjaya...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA...

jaya jr berkata...

awek bertudung cantik banget..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics