Dapat Hadiah Lagi - Buah Hati Yg Baek Ati Bagi

Dah lama nak buat n3 khas tentang mende nie...skang baru berjaya. Juz nak share perasaan hepi 1000x bangat-bangat.. yang lately buah atie pengarang jantong pisang kelana bagi hadiah lagi.. Ni bukan 1st, tapi yang keee.. japs2x.. nak rewind balik.. 1.. 2.. 3.. 4.. yaiiii.. dah ingat dahh.. hadiah yang ke lima.. yip2 hurraayyy!

Lepas cuti raye aji... ingatkan sidia nie dah lupe dah kat kelana.. frust betoi coz lama jugak dia nie tak tinggalkan aper2 message pownn.. fuhhh.. alhamdulillah.. lega bila taw yang dia masih ingat kan kelana.. muahh1000x.. tenkiu my sweetheart.. cayang bucuk2 so muchh!!

Untuk 1st time in da my life.. memperkenalkan buah hati ku yang famos amos.. treng3x..

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:


~~o0o~~

Inchik Nuffnang.. kuang3x..^.^

 ~~o0o~~

:


:



Otai blogger bagitaw.. si buah ati bucuk sorang nie.. kalau kita ingat aper yang dia bagi... makin banyak lagik lah nanti BE yang akan menyusul.. betoi ka gitew inchik nuff.. amboi3x.. manjer2 meow jugak engko yerr.. hihiks.. Tak kesah lah aper2 pown.. aper yang penting.. toche2 daun keladi yaa.. :P

6 ulasan:

fara dean berkata...

salam..
besttnya..
bila lah buah ati nak bg $$ ni?

kelana fana berkata...

~Fara~ don wori.. fara akan dpt sama nanti bila tiba masanya..^^

Hairil Rizal berkata...

Kelasss!

kelana fana berkata...

~Hairil~ thousand thxs 2 mr. Warlord..heheee!!

tiefazatie berkata...

wah!!!sgt2 best!!ifa xde pun en.nuff bg nie..mo merajuk la...hihi..neway tahniah!

kelana fana berkata...

~Tiefaatie~ tengs Ifa.. mr. nuff nie ssh siket la.. nk kena pujuk rayu baru dia mau.. takper la.. if dpt dah kira rezeki kn..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics