6th BE - TQ Mr Nuffnang

syukur... alhamdulillah.. baru jer kelana wat n3 pasal BE yang mr Nuff kasi.. tak silap arini singgah melekap satu lagi BE tuk blog nie. Muahhhh to mr Nuffnang yang baek atie. means... skang nie ader 3 BE dok dalam akaun pemerhati alam semesta.

yang 3 lagi kekal dah jadik ME. trus trang kelana memang tak mahir bab-bab BE ngan ME nie. Cuma aper yang kelana taw, bila ader BE nie, total amaun kat akaun akan cepat bertambah... then BE tak lama pastu tukar jadik ME.. kan besh kalau BE yg ader tuh kekal fohreverrr.. mr Nuff yang handsome... bagi banyak-banyak n lama-lama siket BE kat kelana yepss..

nampaknya pasni kena banyak buat survey kat blog otai-otai teknik2 nak up kn income.. thxzzz wat dorang coz sudi share ilmu kat newbie cam kelana nie.. caiyok kat u'll. Tq jugak buat semua member-member blogger yang berkunjung ke blog alam semesta.. sokongan kalian sangat-sangat kelana hargai.

9 ulasan:

amermukhris berkata...

nuufnang ni camne? saya takfaham??? tolong?

kelana fana berkata...

~Amermukhris~ nk trang detail tgg Nuff nie klana x pndi sgt.. Basic, Nuffnang platform wat blogger dpt jana $$ melalui iklan.. but, camana nk up da income.. yg tuh klana pon msh dok blajag ngan senior2 lagih..nyway, thx sggh.. :D

Khumaera Ismail berkata...

huhu`bestnye..maera ta pat lg..

NeidIyra berkata...

thniah yep :)
tunggu ape lagi.. jom ar up traffic :)

kelana fana berkata...

~Khumaera~ insyaAllah.. comin soon kn dpt gak.. :)

Neidlyra~ tengkiu.. joms.. :D

S.U.R.I.A. berkata...

BE!BE!BE!BE!BE!BE!BE

Tn.Punya berkata...

tahniah2.. minta belanja sikit..hehehe

kelana fana berkata...

~Suria n Tn.Punya~ t.kaseh.. (^_^)

Myra Jay berkata...

Thniah ye... teruskan berblogging ye.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics