Dulu dan Sekarang - Segalanya Berbeza

Dalam dok ronda-ronda tadi, kelana terjumpa satu koleksi yang menarik. Maaf jika sesetengah gambar ni tak secocok ngan budaya or cara hidup kita. Hanya sekadar untuk hiburan semata-mata. Blia dilihat, secara automatik kita akan kata "owhh.. dulu macam tu... jauh betul beza dengan  zaman sekarang nih.. unsangkarable betul lah" Kalau tak caya..yuk kita layan n nilai sendiri akan perbezaan itewww..

25 ulasan:

fathiah berkata...

wow.. nice pic :)

kelana fana berkata...

~Fathia~ tengs fat.. :D

miya berkata...

Haha... kemajuan punya pasal.

kelana fana berkata...

~Miya~ kemajuan dah mgubah segalanya.. :)

putERi-kAtEk berkata...

kelana!!!!

wow!!!!

i like entry ni..best!!!!


p/s : tp persoalan sy kelana lom jwp lagi.... hurmmm

kelana fana berkata...

~Puteri @ Awin~ toche2.. ^^

Ujang9897 berkata...

tau takpe..hehe

kelana fana berkata...

~Ujang~ if ader time machine besh kn.. :)

Hairil Rizal berkata...

Tak berubah itu tidak dinamik.
Kekal dgn cara lama itu kolot.


Ye ke kelana?
Soklan cepumas ni...

kelana fana berkata...

~Hairil~ yeps, stuju 101%.. pheww.. nsb baek dpt jwp.. ngee ;)

Rc berkata...

salamun alaikum,

before - x handsome
today - still the same

reality check?

check! check!

check mate.

L.A

putERi-kAtEk berkata...

kelana......... soalan awin, jwpannya apa

abun berkata...

Yang lama tetap ada keunikan dak keistimewaannya. ;)

TiKa LEh berkata...

sgt stuju..hehhe

Cahaya Kehidupan berkata...

owh...related to zaman sekarang..hehe

Shino berkata...

waaahhh...sgt byk bezanye dulu n skrg ek...

Fyzal berkata...

interesting.. how much the way people live is changing.

p/s: salam sahabat daripada housemate blog larian :)

CaDLyNN berkata...

betul2..agreed with dulu dan sekarang ni~

n.hasleena berkata...

perbezaan dulu dan kini... :)

Cik Diana berkata...

wah! chantek plus ade kebenaran.. huhu..;)

h A n Y S berkata...

haha, yg bab sambal tu bes, mmg sekarang org snang pkai blender, tp yg tumbok lg sedap tau senanye.. ;)

AngahSayang2314 berkata...

dulu & sekarang banyak beza mahunyer akan datang lagi la....

apa pun 4llow uuu

cik nur berkata...

hurm tuh la ada yg makin positif ada makin negetif kan

geekz36 berkata...

tiada dahulu tiada sekarang

Jangan lupa vote No. 383 /// Pilihan 10
Undi No. 383 sekarang!!!
Muchas Gracias !
Kop Khun Krap !
Arigatô gozaimasu!

Embun Pagi berkata...

ahaha..i like diz!!! ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics