Buku Cerita Bergambar Yang Kreatif

Nak kongsi satu karya kreatif yang KF terima dari kotak email baru-baru ni. Motif ceritanya mungkin tahap sekolah atau untuk peringkat kanak-kanak, namun cara susunan dan penyampaian dalam bentuk lukisan ini sangat genius. Jom skroll down sampai habis..
Manusia hanya ciptaan Tuhan yang sangat kerdil jika dibandingkan dengan segala isi alam. Jadi, jangan terlalu risau tentang segala perkara. Luaskan pandangan dan minda kita. Jangan berdukacita dengan masalah yang menimpa. Dalamilah perkara yang kita minati. Hiduplah dengan aman dan selamat. Senyum selalu, sentiasa ceriakan diri dan memandang segala perkara dari sudut yang positif. Sekian.



17 ulasan:

Mommy Pinky berkata...

Terasa sangat kerdil :)

Hairil Rizal berkata...

Peh.. sangat kagum dengan rentetan senario yang digambarkan kat situ.

Post yang sgt best KF!

Fit berkata...

nice post =)

H Y D E berkata...

nice =)

~Mika Darkness~ berkata...

love this post! <3
:D

fara dean berkata...

absolutely creative

anisalya berkata...

i like this...
memang betul...
hakikatnya kite ni cuma insan kerdil je kan...

kelana fana berkata...

Mommy Pinky~itu lah hakikat diri kita sebnr..ibarat sebutir debu sahaje :)

Hairil Rizal~idea yg sgt kreatif n genius :)

Fit~thanx :)

HYDE~welcome :)

Mz Nik Zakiah berkata...

wow !! the best post

ibuintan berkata...

kagum,...cantik dan hebat..

Ann berkata...

menariknya gambar ni....cantik dan tertarik

aNiS tHe BumbleBee berkata...

pernah tgk buku ni,tp tak ingat kt mana..mmg best kan..kreatif betul!

smiley berkata...

nice entry!! gambar2 tlh menyentuh perasaan sofia..

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

kelana fana berkata...

trimas kpd rakan2 semua yg memberi komen..mmg karya tersebut sgt kreatif sekali... :)

cekmekzue berkata...

Salam, interesting and creative indeed.....amazing!

awinaderura berkata...

kelana...awin suka sangat yg ni...waaaaaaa best best

deem berkata...

i like this!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics