Air Terjun Api

Menakjubkan. Hanya itu kata-kata yang dapat diucapkan bila melihat gambar air terjun di bawah ini. Perubahan musim pada bulan Februari menjadikan lokasi air terjun tersebut sibuk dengan kunjungan pelancong-pelancong. Masing-masing akan menghalakan lensa kamera untuk merakamkan pemadangan Air Terjun Ekor Kuda (Horsetail Falls) di Taman Negara Yosemite, California, US. Apabila musim sejuk berakhir, salji akan cair dan mengalir turun sebagai air terjun. Simbahan cahaya matahari di waktu petang menjadikan air yang mengalir deras kelihatan seperti nyalaan api yang berkilauan.

keajaiban alam air terjun api
air terjun api


Saksikan juga video air terjun Horsetail Falls di bawah ini:




8 ulasan:

NabiLLa NaSir berkata...

wow. mmg cantiklah

kelana fana berkata...

Amira~hehe..mmg tinggi Mira air terjun tu dan cantik sekali.

Nabilla~mmg menakjubkan. Subhanallah.

MamaYatie berkata...

masyaallah..cantiknya..tak tau pun kewujudan air terjun ni sblm ni.tau yg famous jer tu je ha, niagara waterfalls

MamaYatie berkata...

masyaallah..cantiknya..tak tau pun kewujudan air terjun ni sblm ni.tau yg famous jer tu je ha, niagara waterfalls

adam berkata...

wow it so scary...

rara HAHA berkata...

adored <3

faryhyn fathyn berkata...

subhanallah..ini adalah cebisan2 api neraka yang hanya sebesar biji sawi yang diberikan di muka bumi ni...

kelana fana berkata...

~Faryhyn~ sgt menginsafkn... tengs singgah n komen (^o^)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics